lørdag den 25. februar 2012

Den seneste uge...

Den seneste uge har budt på forskellige ting. Fredag i sidste uge havde jeg besøg af søde Karina og hendes børn Magne og Luna. Karina har lavet en ugle til Lærke, og inde i uglen er der et lille hjerte, sødt ik! Lærke knus-elsker den (og det gør jeg også, og stjæler den når Lærke ikke ser det :). Karina havde også dejlig the med til mig, hun ved lige hvad der gør mig glad :) Vi fik også byttet stof, og jeg fik virklig nogle dejlige ting, som jeg nu går og kigger lidt på, for at finde de rigtige projekter til dem.




























Søndag havde Lærke og jeg hygge-dag og Lærke legede med sine Schleich-dyr. Jeg elsker når hun fordyber sig i en leg og bruger sin fantasi.


























Mandag bød på fastelavn i børnehaven, og Lærke ville i år være en mariehøne. En sød en af slagsen synes jeg.


Til slut får I lige et lille smug-kig på hvad jeg er i gang med lige nu. Jeg er ved at sy tøj til Lærke, 2 nederdele og et par bukser. jeg viser det færdige resultat når de er færdige.

 Ha' en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar